Freitag, 3. Dezember 2010

A térdzokni

A harisnyát gyülölöm minden formájában, a most divatos leggingsekért (lásd: cicanadrág) meg nem vagyok hajlandó 10 €-ót kiadni, úgyhogy nem marad más: térdzokni.
De miért van az, hogy a huszadik térdzoknit veszem és hiába minden?
Egytöl egyig lecsúsznak a vádlimon.

Ezért ma reggel úgy döntöttem - többek között azon tény nyomására, hogy nem volt tiszta térdzokni a fiókban, kint pedig méteres hó - hogy kibabrálok én ezekkel a gonoszokkal! Valahol a szekrény legmélyén rakosgatok már évek óta egy lábszárvédö ilyen izét ... tudjátok, az a kötött csö. Na szóval jól kigondoltam, hogy minek nekem térdzokni, ha felvehetek egy rendes bokazoknit és felhúzhatom a lébszárvédöt?? Éééés, láss csodát, müködik! Nem csúszik le és még melegebb is, mint egy sima zokni. Söt, ezt még napközben, ha melege támadna a lábamnak, még könnyedén le is vehetem!

Éljenek a lábszárvédök!
Szívesen lophatjátok az ötletet -mert tuti, hogy nektek ez nem jutott eszetekbe, mert kicsit sem kézenfekvö!:-)

Keine Kommentare: