Dienstag, 9. November 2010

NEM

Szombaton magyar összeröffenésre voltunk hivatalosak, amit ismeröseink rendeztek egy magyar étteremben. Mint kiderült ez egy "árukapcsolásos" este, amiröl elfelejtettek szólni!
Mi nagy elánnal hívtunk társaságot, aztán csak gyöztünk égni.

DE! Hatalmas büszkeséggel közlöm, hogy NEM-et mondtam a biztosításos maminak!
Amikor odejött az asztalhoz és közölte, hogy akkor most fáradjunk át a másik terembe, mert ö elöadást tart, szeretné bemutatni a munkáját, én azt mondtam, hogy NEM. Meg vagyok szivatva, éhes vagyok, utálok minden biztosítási ügynököt, akkor nehogy már azzal töltsem a szombat estémet, hogy öt hallgatom!
Látnotok kellett volna a körülöttem ülök arcát.... és a mamiét is!

Hösnek éreztem magam! - én voltam az egyetlen, aki meg merte tenni!:-) Azóta hajlongva fogadnak a társaságban!:-)

(háttérinfó azoknak, akik nem ismernek: én vagyok az a hülye, aki mindenre igent mond, mindenkinek segít, mindenkit meghallgat stb. stb.- mégha egy csöpp kedve sincs hozzá)

Ünnepeljetek Feleim!:-)

Keine Kommentare: