Dienstag, 9. November 2010

Egy átlagos lány

A közelmúltban megismerkedtünk egy leányzóval, aki 12 évig drogos volt. Na heroin nem volt a játékban, de minden más. Most 3 éve tiszta. Hihetetlen nyitottsággal áll az élethez, dolgozik magán folyamatosan, gondolkozik, fejlödik. Tetszik nekem.

Olyan érdekes öt hallgatni és rájönni, hogy ez a lány én is lehettem volna ... vagy bárki közülünk.
Eddig valami furcsak "állatfajnak" tekintettem a drogosokat, elöítélettel gondolva, hogy szegények biztos rossz családi körülmények közül jönnek, történt valami nagy törés az életükben stb. (nem velük szemben, hanem a körülményeikkel szemben voltak elöítéleteim)
Soha nem gondoltam komolyan bele, hogy drogossá válni manapság annyira egyszerü.

Ennek a lánynak nem voltak alkoholista szülei, nem verték, nem voltak az átlagnál szegényebbek, stb. Ez a lány egy a sok átlagos lány közül, hús és vér tinédszer volt, iskolába járt, pasizott, bulizott ... csak mindezt drogokkal.

Azt hiszem, eddig a Marson laktam. Mert igenis bármikor bárkivel megtörténhet bármi!

Keine Kommentare: