Samstag, 16. Oktober 2010

Nem tudom mit csinálnak ,de vicces

Tegnapelött új bolt nyílt a szomszédságunkban és egész nap hostess lányok és fiúk álltak az ajtó elött és csalogatták a vásárlókat.
Fogalmam nincs, hogy milyen módszert használtak, mit mondtak, mit tettek, de én egész nap mosolygós arcokat láttam elmenni a mi kirakatunk elött. Az elsö egy-két ember láttán még csodálkoztam is, hogy na mifene, milyen vidámak ma az emberek! ... mire leesett, hogy ennek valami oka van. Aztán kicsivel késöbb arra is rájöttem, hogy mi az oka. Ezek ott odaát nagyon viccesek lehettek, valami jó szöveggek állíthatták meg az embereket, mire azok mosolyogni kezdtek és a mosoly kitartott pár métert, hogy nekem is jusson belöle (a kirakaton keresztül)
Valahogy kellemes volt a nap:-)
És kimondottan érdekesnek találtam, hogy én a hostesseket nem látom, csak azt, hogy mit érnek el.

Ügyesek voltatok!

Keine Kommentare: